• MARIJAN PALIĆ, Marketing Director Notch
Voditelj je marketinga u jednoj od najbrže rastućih IT tvrtki u srednjoj Europi - Notchu. Vodio je marketing u COTRUGLI Business Schoolu, najvećoj poslovnoj školi u Jugoistočnoj Europi za 10 tržišta. Bavio se sportskim marketingom u tvrtki Overtime, gdje je zajedno s timom osvojio međunarodnu nagradu SPORTO za komunikaciju Svjetskog rukometnog prvenstva u Kataru za RTL televiziju. Predavač je na poslovnom učilištu Experta, a vodio je edukaciju o digitalnom marketingu i klubovima Ukrajinske nogometne lige. Koautor je knjige Atomski marketing jednoj od najprodavanijih domaćih stručnih knjiga 2019.
• MATO RAJIĆ, vlasnik Rajić consulting
Novinar i urednik te digital product manager u Styriji, najvećoj domaćoj medijskoj kući. Odgovoran za pokretanje niza digitalnih medijskih kanala. Kao product manager radi na prodaji i marketingu online igara u Hrvatskoj lutriji, najvećem priređivaču igara na sreću u Hrvatskoj. Profilirao se kao stručnjak za PR, digitalne komunikacije i online marketing. Nakon agencijskog iskustva u Grizli komunikacijama postaje samostalni PR i marketing profesionalac te konzultant klijentima u području sporta, kulture, politike, zdravstva, medija, financijskog sektora, nevladinih organizacija… Koautor je knjige Atomski marketing jednoj od najprodavanijih domaćih stručnih knjiga 2019.
• ANA PLIŠIĆ, Creative Director & Partner C3 Croatia
Partnerica u digitalnoj agenciji C3 Croatia – 01 Content&Technology, njemačke grupe C3 Creative Code and Content. C3 Croatia je 2022. dobila nagradu za najkreativniju kampanju na svijetu u Copenhagenu na Native Advertising Days i za najinovativniju regionalnu kampanju Somo Borac; a 2018. Ana je proglašena world marketer of the year. Vodila je prvi native studio unutar medijske kuće u Hrvatskoj, Native Ad Studio Hanza Medije lansiran 2015., kao i prvu brand consultancy agenciju unutar medijske kuće Design Thinking Studio. Prije Digital Media Management in the UK magistarskog studija u Manchesteru, bila je zamjenica glavnog urednika Jutarnjeg lista, i urednica jutarnji.hr.
• MARA MODRIĆ, Editorial Director C3 Croatia
Karijeru je počela kao voditeljica i reporterka na televiziji, kratko se zadržala na radiju, a zatim prelazi u lifestyle magazin Glorija, gdje postaje urednica Gloria.hr. Radila je kao urednica u Nedjeljnom Jutarnjem i bila glavna urednica portala Buro247. Potom u Adria Mediji Zagreb obnaša funkciju Head of print business, odgovorna za biznis, editorial i kreativni aspekt svih tiskanih proizvoda te izdavačke kuće. U digitalnu agenciju C3 Croatia - 01 Content & Technology dolazi na poziciju Editorial Directora.
• ANA VEIR, Head of Sales OptimoRoute
Nakon deset godina u IBM-u na poziciji konzultanta u prodaji, postaje globalni voditelj omogućavanja prodaje u Infobipu gdje je razvijala i implementirala strategije za jasno definiranje rezultata u prodaji, njihovog praćenja i izvještavanja. Strast za inovacijama i novim idejama pokazuje i u radu s tvrtkama gdje razvija nova rješenja temeljena na metodologiji Business Designa za koju je jedan od trenera pionira na našem tržištu.