DIGITAL DRIVERS by MIDAS

• Novi komunikacijski modeli • Efikasni kanali i tehnološki alati • Novi pristup za rast prodaje vašeg proizvoda u 2025. • Pretvori svoju publiku u kupce uz pomoć Midas Digital Drivers edukacija.•I sve to potpuno BESPLATNO!!

 

NAJBOLJA PRAKSA
• Kako kreirati content koji će ljudi voljeti i sherati?
• Kako izabrati kanale komunikacije koji će konvertirati?
• Kako odabrati target publiku?
• Kako razumjeti potrebe I navike publike?
• Kako najefikasnije vratiti uloženo?
• Kako odrediti budžet? Što je veća greška: potrošiti premalo ili previše na kampanju?

TOP TRENDOVI

 
PERFORMANCE MARKETING: Svaki drugi među nama – čak 44% korisnika - više vjeruje native oglasima nego oglasima na društvenim mrežama. Native oglasi imaju 53% više pregleda od tradicionalih display oglasa.
 
NATIVE ADVERTISING: Dugotrajne native kampanje isplativije su - kampanje koje traju dulje od 6 mjeseci imaju u prosjeku 36.4% manji CPC u usporedbi s kampanjama koje traju do 6 mjeseci. Isto tako, native oglasi objavljeni na premium medijima su 3X više učinkovitiji. Kako napraviti efikasnu Always-On native kampanju?
 
TIKTOK KOMUNIKACIJA: Svaki drugi korisnik koristi TikTok kako bi istražio više o proizvodu ili brandu. Kako lansirati uspješan TikTok profil za vaš prozivod?
 
OMNICHANNEL MODEL: Brand može izgubiti do 30% prodaje ako ne komunicira s publikom preko više kanala (omnichannel komunikacija). Uz to, učestalost kupnje vašeg proizvoda je 250% veća u omnichannel komuniciranju u odnosu na jednokanalnu komunikaciju. Kako utvrditi na kojim su kanalima vaši korisnici?
 
SOCIAL COMMERCE & ECOMMERCE: Više od 80% kupaca na globalnoj razini izjavilo je kako su kupili ili planiraju kupiti poklon online. Kako povećati prodaju na vašem web shopu?
 
NLP i KONTEKSTUALNO OGLAŠAVANJE: AI čita sve članke, klasificira ih i nudi vam da se vaši oglasi prikazuju samo na sadržaju koji su relevantni za vaš sektor. Zvuči kao SF, ali ta tehnologija je već u RH i treba ju iskoristiti za učinkovitije kampanje.
DDbM
sm2x

Naši predavači

 
• MARIJAN PALIĆ, Marketing Director Notch
 
Voditelj je marketinga u jednoj od najbrže rastućih IT tvrtki u srednjoj Europi - Notchu. Vodio je marketing u COTRUGLI Business Schoolu, najvećoj poslovnoj školi u Jugoistočnoj Europi za 10 tržišta. Bavio se sportskim marketingom u tvrtki Overtime, gdje je zajedno s timom osvojio međunarodnu nagradu SPORTO za komunikaciju Svjetskog rukometnog prvenstva u Kataru za RTL televiziju. Predavač je na poslovnom učilištu Experta, a vodio je edukaciju o digitalnom marketingu i klubovima Ukrajinske nogometne lige. Koautor je knjige Atomski marketing jednoj od najprodavanijih domaćih stručnih knjiga 2019.
 
• MATO RAJIĆ, vlasnik Rajić consulting
 
Novinar i urednik te digital product manager u Styriji, najvećoj domaćoj medijskoj kući. Odgovoran za pokretanje niza digitalnih medijskih kanala. Kao product manager radi na prodaji i marketingu online igara u Hrvatskoj lutriji, najvećem priređivaču igara na sreću u Hrvatskoj. Profilirao se kao stručnjak za PR, digitalne komunikacije i online marketing. Nakon agencijskog iskustva u Grizli komunikacijama postaje samostalni PR i marketing profesionalac te konzultant klijentima u području sporta, kulture, politike, zdravstva, medija, financijskog sektora, nevladinih organizacija… Koautor je knjige Atomski marketing jednoj od najprodavanijih domaćih stručnih knjiga 2019.
 
• ANA PLIŠIĆ, Creative Director & Partner C3 Croatia
 
Partnerica u digitalnoj agenciji C3 Croatia – 01 Content&Technology, njemačke grupe C3 Creative Code and Content. C3 Croatia je 2022. dobila nagradu za najkreativniju kampanju na svijetu u Copenhagenu na Native Advertising Days i za najinovativniju regionalnu kampanju Somo Borac; a 2018. Ana je proglašena world marketer of the year. Vodila je prvi native studio unutar medijske kuće u Hrvatskoj, Native Ad Studio Hanza Medije lansiran 2015., kao i prvu brand consultancy agenciju unutar medijske kuće Design Thinking Studio. Prije Digital Media Management in the UK magistarskog studija u Manchesteru, bila je zamjenica glavnog urednika Jutarnjeg lista, i urednica jutarnji.hr.
 
• MARA MODRIĆ, Editorial Director C3 Croatia
 
Karijeru je počela kao voditeljica i reporterka na televiziji, kratko se zadržala na radiju, a zatim prelazi u lifestyle magazin Glorija, gdje postaje urednica Gloria.hr. Radila je kao urednica u Nedjeljnom Jutarnjem i bila glavna urednica portala Buro247. Potom u Adria Mediji Zagreb obnaša funkciju Head of print business, odgovorna za biznis, editorial i kreativni aspekt svih tiskanih proizvoda te izdavačke kuće. U digitalnu agenciju C3 Croatia - 01 Content & Technology dolazi na poziciju Editorial Directora.
 
• ANA VEIR, Head of Sales OptimoRoute
 
Nakon deset godina u IBM-u na poziciji konzultanta u prodaji, postaje globalni voditelj omogućavanja prodaje u Infobipu gdje je razvijala i implementirala strategije za jasno definiranje rezultata u prodaji, njihovog praćenja i izvještavanja. Strast za inovacijama i novim idejama pokazuje i u radu s tvrtkama gdje razvija nova rješenja temeljena na metodologiji Business Designa za koju je jedan od trenera pionira na našem tržištu.

DIGITAL DRIVERS BY MIDAS

jedina edukacija koja će vam trebati da ostvarite svoje KPI-ove u 2025 i to potpuno besplatno.

 

Teme edukacije:

1. Uvod u digitalni marketing. Istraživanje tržišta i trendova.

2. Content marketing

3. Kako kreirati content koji donosi konverzije?

4. Kako odabrati target publiku, razumijeti njihove potrebe I komunicirati relevantne poruke?

3. Novi kanali komunikacije (TikTok, Midas, Push notifikacije, Reddit…) + email marketing

4. Oglašavanje na Facebooku, Instagramu i Midasu + optimizacija kampanja.

5. TOP 3 greške u digitalnim kampanjama (Trajanje, customer journey, optimizacija kamapanja )

  Prijavi se za edukaciju