Preskoči na sadržaj

Moć native oglašavanja: 4 brenda koje su to uspješno iskoristili

unnamed (2)

Native oglašavanje pojavilo se kao moćan alat za marke koje žele povezati se s ciljanim publikama na prirodniji i manje nametljiv način. Integriranjem promotivnog sadržaja u korisnikovo iskustvo pregledavanja, native oglašavanje ima potencijal potaknuti angažman, povećati svijest o brandu i generirati nove potencijalne kupce.



U ovom blog postu istražit ćemo pet brendova koji su uspješno iskoristili native oglašavanje kako bi postigli svoje marketinške ciljeve i izgradili vrijednost svog brenda. Analizom njihovih strategija, možemo naučiti vrijedne lekcije o tome kako kreirati uspješne kampanje native oglašavanja.



Airbnb 

 

popularna platforma za dijeljenje smještaja, koristila je native oglašavanje kako bi promovirala svoju iskustva ljudi koji su koristili platformu. Tvrtka se udružila s putničkim publikacijama poput Condé Nast Traveler i Travel + Leisure kako bi kreirala sadržaj koji prikazuje jedinstvena putovanja dostupna na njenoj platformi.

Sadržaj je na prirodan način integriran u web stranice publikacija, što je Airbnb-u omogućilo dosezanje visoko angažirane publike entuzijasta putovanja. Korištenjem čitateljeve želje za putovanjem i ističući jedinstvena iskustva dostupna na svojoj platformi, Airbnb je uspio generirati značajnu pozornost i povećati broj rezervacija.

 

Ključna lekcija: Suradnja s relevantnim izdavačima može pomoći markama da dosegnu visoko angažiranu publiku i povećaju svijest o svom brendu.



Buzzfeed 

 

popularna online medijska tvrtka, poznata je po zabavnom i dijeljivom sadržaju. Tvrtka je iskoristila svoje znanje u stvaranju privlačnog sadržaja kako bi izgradila uspješan posao s native oglašavanjem.

Buzzfeed-ove kampanje s native oglašavanjem često uključuju sponzorirani sadržaj koji izgleda i osjeća se kao redoviti sadržaj na stranici. Na primjer, Delta Airlines se udružila s Buzzfeed-om kako bi stvorila niz članaka koji ističu odredišta putovanja i uključuju savjete za putnike.

Stvaranjem sadržaja koji se povezuje s njegovom publikom i na prirodan način ga integrirajući u korisničko iskustvo pregledavanja, Buzzfeed je mogao kreirati uspješne kampanje s native oglašavanjem koje potiču angažman i povećavaju svijest o brendu.

 

Ključna lekcija: Stvaranje sadržaja koji se uklapa u stil i ton izdavača može pomoći markama u stvaranju učinkovitijih kampanja s native oglašavanjem.



Netflix 

 

streaming div, koristio je native oglašavanje kako bi promovirao svoj originalni sadržaj. Tvrtka se udružila s publikacijama poput The New York Times-a kako bi stvorila članke koji ističu svoje popularne emisije poput Stranger Things i The Crown.

Integrirajući svoj sadržaj u ugledne publikacije, Netflix je mogao dosegnuti širu publiku i generirati uzbuđenje oko svog originalnog programa. Članci su također pružili vrijedne uvide u nastajanje emisija, što je pomoglo izgraditi očekivanja i uzbuđenje među fanovima.

 

Ključna lekcija: Pružanje vrijednih uvida u proizvode ili usluge marke može pomoći u izgradnji povjerenja i vjerodostojnosti kod publike.



Airbnb (ponovno)

 

Airbnb se ponovno pojavljuje na našem popisu zbog kreativne uporabe Instagram Storiesa. Tvrtka je stvorila niz Instagram priča koje prikazuju jedinstvene domove dostupne za najam na njenom platformi.

Priče su sadržavale lijepe slike i poziv na akciju koji je poticao korisnike da povuku prstom prema gore kako bi saznali više o nekretninama. Stvarajući uključujući sadržaj koji je iskoristio imerzivni format Instagrama, Airbnb je uspio generirati značajnu interakciju i povećati rezervacije.

 

Ključna lekcija: Iskorištavanje društvenih platformi može pomoći markama u stvaranju uključujućih kampanja oglašavanja koje dosežu širu publiku.



The New York Times

 

 je izgradio uspješan posao s native oglašavanjem koristeći svoju reputaciju za novinarstvo visoke kvalitete. Kampanje native oglašavanja publikacije često uključuju članke u obliku duge forme koji istražuju složene teme vezane uz industriju oglašivača.

Na primjer, Goldman Sachs se udružio s The New York Timesom kako bi stvorio članak koji istražuje budućnost rada. Članak je pružio vrijedne uvide u promjenjivu prirodu rada i kako se Goldman Sachs prilagođava tim promjenama.

Stvaranjem informativnog i zanimljivog sadržaja, The New York Times uspio je stvoriti uspješne kampanje native oglašavanja koje se dobro odnose na njegovu publiku i grade vjerodostojnost za marke s kojima surađuje.

 

Ključna lekcija: Pružanje vrijednih uvida u složene teme može pomoći markama u izgradnji vjerodostojnosti i vodstva mišljenja u njihovoj industriji.

 

Ove četri marke uspješno su iskoristile native oglašavanje kako bi postigle marketinške ciljeve i izgradile brand i istu stvar možete napraviti i vi. Nativno oglašavanje može biti iznimno moćno ako se koristi na pravilan način i upravo zato se sve više brendova okreće upravo njemu. Ukoliko vam treba pomoć u izgradnji vaše strategije za nativno oglašavanje slobodno nam se javite!

 

Želiš saznati više o tome kako možete koristiti Midas u vašem marketinškom mixu? Unesi svoj email i dogovori kratki sastanak s nama.