Kao vlasnik tvrtke uvijek tražite nove i učinkovite načine za promoviranje svog brenda i proizvoda. S toliko mnogo mogućnosti oglašavanja dostupnih, teško je odrediti koja će donijeti najbolje rezultate za vaše poslovanje. Jedan oblik oglašavanja koji je u posljednjih nekoliko godina postao popularan je prirodno/nativno oglašavanje. U ovom blogu istražit ćemo prednosti prirodnog/nativnog oglašavanja za tvrtke i zašto biste trebali razmotriti uključivanje u vašu marketinšku strategiju.
Što je prirodno/nativno oglašavanje?
Prirodno/nativno oglašavanje je oblik plaćenog oglašavanja koji se stapa s okolinom sadržaja. Namijenjen je izgledati kao uređivački sadržaj i često se nalazi na društvenim mrežama, web stranicama i mobilnim aplikacijama. Za razliku od tradicionalnog oglašavanja, prirodni oglasi ne remete korisničko iskustvo i vjerojatnije se smatraju informativnim sadržajem nego prodajnim nagovaranjem.
Prednosti prirodnog/nativnog oglašavanja za tvrtke
1.Povećana svijest o brendu
Prirodno oglašavanje je učinkovit način za povećanje svijesti o brendu i dosezanje novih publike. Postavljanjem vaših oglasa uz relevantni sadržaj možete izložiti svoj brend ljudima koji možda nisu bili svjesni njega inače. Osim toga, prirodni oglasi su vjerojatniji za dijeljenje nego tradicionalni oglasi, što može dalje povećati vidljivost vašeg brenda.
2.Više stope angažmana
Prirodni oglasi obično imaju više stope angažmana u usporedbi s tradicionalnim oglasima. Budući da su dizajnirani da se stapaju s okolnim sadržajem, korisnici su vjerojatniji da će s njima interaktirati. U stvari, studija koju je proveo Sharethrough otkrila je da su prirodni oglasi imali 18% veće povećanje namjere kupnje u usporedbi s banner oglasima.
3.Ciljano oglašavanje
Prirodno oglašavanje omogućuje vam ciljati vaše oglase na određene publike temeljene na njihovim interesima prema kontekstu članaka. To znači da će vaši oglasi vjerojatnije biti viđeni od strane ljudi koji su zainteresirani za vaše proizvode ili usluge, povećavajući šanse za konverziju.
4.Isplativost
Prirodno oglašavanje može biti isplativije od tradicionalnog oglašavanja. Budući da se prirodni oglasi dizajniraju da se stapaju s okolnim sadržajem, ne zahtijevaju istu razinu dizajna i produkcije kao tradicionalni oglasi. Osim toga, jer su prirodni oglasi ciljani, ne trošite novac na dosezanje ljudi koji vjerojatno nisu zainteresirani za vaše proizvode ili usluge.
5.Poboljšano korisničko iskustvo
Prirodno oglašavanje poboljšava korisničko iskustvo pružajući informativni sadržaj koji je relevantan za interese korisnika. Budući da prirodni oglasi ne narušavaju korisničko iskustvo, manje su vjerojatno da će biti smatrani dosadnim ili nametljivim.
Prirodno oglašavanje nudi jedinstveni skup pogodnosti za vašu tvrtku. Od povećanja svijesti o brendu do viših stopa angažmana, prirodni oglasi mogu vam pomoći da dosegnete nove publike i povećate konverzije. Ako tražite isplativ način promocije vašeg brenda i proizvoda, svakako vrijedi razmotriti prirodno oglašavanje. Zašto ne biste probali i vidjeli kako vam može pomoći u rastu vašeg poslovanja? Javite nam se!
Želiš saznati više o tome kako možete koristiti Midas u vašem marketinškom mixu? Unesi svoj email i dogovori kratki sastanak s nama.