Midas edukacijski centar

Važnost kontinuiranog oglašavanja u digitalnom dobu

Written by Midas Tim | May 13, 2024 10:42:19 AM

 

Kontinuirano oglašavanje je marketinška strategija koja koristi neprekidni tok oglasa za izgradnju svijesti o brandu i usmjeravanje prometa na vašu web stranicu. Važno je jer vam omogućuje da dosegnete više ljudi, što znači da imate više prilika za pretvaranje u kupce. Kontinuirano oglašavanje ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne kampanje:

 

Možete ciljati određene publike na temelju njihovih interesa ili lokacije, što vam olakšava da dosegnete točno one koji trebaju vaš proizvod ili uslugu. To znači manje otpadanja publike i više stopa konverzija!

Jeftinije je od tradicionalnog oglašavanja jer nema troškova povezanih s kreiranjem novog sadržaja svaki put kad pokrenete kampanju oglašavanja (kao što su tiskani časopisi). Umjesto toga, sav posao već je obavljen od strane nekog drugog - samo trebate pristup.

 

Vrste kontinuiranog oglašavanja

Kontinuirano oglašavanje je način promocije vašeg poslovanja ili proizvoda putem različitih vrsta medija. Najčešći oblici kontinuiranog oglašavanja uključuju:

  • Search oglasi (Google AdWords)
  • Native oglasi (Midas)
  • Display oglasi (Facebook i Instagram)
  • Oglasi na društvenim mrežama (Facebook i Instagram)
  • Video oglasi (YouTube)

 

Prednosti kontinuiranog oglašavanja

  • Svijest o brandu
  • Povećana vidljivost
  • Unaprjeđeno ciljanje

 

Kako mjeriti utjecaj kontinuiranog oglašavanja

Kako bi se izmjerio utjecaj kontinuiranog oglašavanja, potrebno je znati koji su vaši ključni pokazatelji uspjeha (KPI). Postoje tri glavne metrike koje se mogu koristiti:

Cijena po akviziciji (CPA) - To je prosječna cijena stjecanja novog kupca. Izračunava se dijeljenjem ukupnog marketinškog troška s ukupnim brojem kupaca koji su stečeni tijekom određenog razdoblja.

Stopa konverzije - Ova metrika mjeri koliko ljudi koji vide vaš oglas zapravo postaju potencijalni kupci ili ostvaruju prodaju nakon što kliknu na njega. Možete to izračunati dijeleći ukupan broj konverzija s ukupnim brojem klikova na oglas, a zatim množeći s 100%.

Stopa klikanja (CTR) - Ova vam metrika govori koliko je puta oglas kliknut u odnosu na broj prikaza tijekom određenog vremenskog razdoblja (obično 24 sata).

 

Uobičajene zamke kontinuiranog oglašavanja

Kontinuirano oglašavanje je moćan alat, ali može se zloupotrijebiti ako niste pažljivi. Evo nekih uobičajenih zamki koje treba izbjegavati:

Nedostatak fokusa - Kada pokrećete kontinuirane kampanje, lako je izgubiti fokus zbog buke oko vas i izgubiti ciljeve iz vida. Provjerite da svaki oglas ima jasan cilj, a svaka kampanja se gradi na prethodnoj kako bi se postigli ti ciljevi.

Nedostatak testiranja - Kontinuirano oglašavanje vam omogućuje brzo i jednostavno testiranje različitih varijabli, bez čekanja na rezultate tradicionalnih metoda A/B testiranja poput Google Experiments ili Optimizely (koje traju tjednima). Uvijek biste trebali testirati nove kreativne elemente poput naslova ili slika zajedno s varijacijama kopije prilikom korištenja kontinuiranih kampanja kako biste s vremenom optimizirali performanse te maksimizirali konverzije u bilo kojem trenutku pokazujući korisnicima što najbolje djeluje na temelju njihovih obrasca ponašanja.



Korištenje kontinuiranog oglašavanja za jačanje vaše marke

Kontinuirano oglašavanje može vam pomoći u stvaranju jedinstvenog identiteta marke, izgradnji lojalnosti kupaca i održavanju prisutnosti u svijesti javnosti.Stvaranje jedinstvenog identiteta marke: Korištenjem kontinuiranog oglašavanja za vašu marku i njezine proizvode ili usluge možete izgraditi snažnu vezu sa svojom publikom. To će im omogućiti da se poistovjete s imidžom koji projicira vaša tvrtka, što će ih dovesti do postajanja lojalnih kupaca koji će vam se opetovano vraćati jer znaju što dobivaju kada to učine.Kontinuirano oglašavanje također pomaže u izgradnji lojalnosti kupaca pokazujući koliko vrijednosti ima poslovati s vama u odnosu na druge slične tvrtke na tržištu danas.

 

Budućnost kontinuiranog oglašavanja

Budućnost kontinuiranog oglašavanja je svijetla. Pojava novih tehnologija i eksperimentiranje s novim idejama nastavit će poticati napredak industrije. Kontinuirano oglašavanje također će povezivati ljude putem sadržaja, što je uzbudljiva perspektiva za marketere koji žele proširiti svoj doseg i ostvariti utjecaj na živote potrošača.

U digitalnom dobu važno je pronaći načine za povezivanje s ljudima. Ključ je u eksperimentiranju i razumijevanju publike